• Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Youtube
Slide background

Werkwijze


De 3 V’s : Vernieuwen, Vertrouwen, Verrassen!
Het organiseren van product demonstraties vergt een zeer effectieve projectmanagement aanpak. Bij VanderKleijn werken we met de 3V’s methode. Dat betekent continu Vernieuwen in materialen en aanpak, blijvend kwaliteit leveren, Vertrouwen en telkens opnieuw Verrassen in het concept.

Shopperactivatie begint met een goed concept!
Het begint met het ontwikkelen van het merkactivatie concept en de visuals. Vaak zijn we al in een vroeg stadium betrokken, wat resulteert in een met name effectieve campagne. Bepaalde waarden zoals fun, resultaatgerichtheid, gastvrijheid en creativiteit zijn belangrijk, maar je wilt met je merk ook vernieuwend en opvallen zijn tussen al het merken geweld. Wij begrijpen dit en passen het dagelijks toe, in de aanpak en in de tools!

Vooraf duidelijk doelen vaststellen
Samen met onze opdrachtgevers bespreken we het (nieuwe) product, de beoogde doelgroep en de gewenste merklading/brand awareness. Wij vertalen de specifieke doelstellingen vervolgens naar een attractieve en haalbare brand activatie. We denken mee in het actiemechanisme en de materialen en adviseren op basis van jarenlange ervaring over de locaties en de aanpak van de campagne. Het uitgangspunt is altijd een efficiënte campagne, praktisch en financieel haalbaar!

Optimale executie
Het succes van de campagne zit naast de kwaliteit van het product en het concept met name in het persoonlijke contact op de winkelvloer. Welk type brandpromotor of demonstratrice selecteren we voor welk product, wat is de ‘tone of voice’ en worden de mensen juist gebriefd en aangestuurd? Dat is waar VanderKleijn de nadruk op legt, een optimale executie. Onze mensen maken het verschil.