• Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Youtube

Orienteren in de winkel


Maart 14, 2013

De winkel wordt door 58% van de Nederlandse huishoudens nog steeds gezien als meest nuttige informatie- en oriëntatiebron voorafgaand aan een geplande of gewenste koop. Dit betekend dat ruim de helft nog altijd eerst naar de winkel toe gaat om zich te orienteren.

De (huis-aan-huis-) folder staat met 52% nog boven internet (23,9%). Dit is een van de belangrijkste conclusies uit het onlangs door Experian Marketing Services uitgevoerde onderzoek. 3.821 beslissers binnen Nederlandse huishoudens kregen de vraag welk kanaal zij als meest nuttig ervaren als informatie- en oriëntatiebron voorafgaand aan de aanschaf van een product of dienst. Sociale media scoren daarbij met 4,9% verrassend laag.

Wilt u meer weten over shoppermarketing, demonstraties en activaties? Hier treft u een relevant onderzoek van Promotiebureau VanderKleijn.

Bron

Gerelateerd nieuws


Mentos Mini Mints Instore demonstratie
Dr Oetker Near store activatie
Near store actievaties