• Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Youtube

Marlene Appels Productdemonstratie


Dec 30, 2015 Geen reacties

In opdracht van vanderkleijn Shopper Marketing hebben wij een bijzonder leuke demonstratie verzorgd voor Marlene Appels. Gedurende deze productpresentatie hebben promotors bij groente en fruit speciaalzaken, verschillende Marlene appels gepromoot. De doelstelling voor deze actie was vooral, het stimuleren van de aankoop.
Tevens konden consumenten kennis maken met de verschillende Marlene appels (om precies te zijn 8 soorten). Uit ervaring was namelijk gebleken dat mensen die in aanraking kwamen met de appel, het doorgaans erg lekker vonden. Zij zullen in veel gevallen dan ook de appel kopen, zodra zij deze geproefd hebben. Vandaar dat het proeven extra gestimuleerd moest worden.

Gedurende de actie lag de focus vooral op het genereren van merkbekendheid. Onze brandpromotors hebben zoveel mogelijk consumenten kennis laten maken met het merk. Ze hebben enthousiast verteld waar de appels vandaan komen en waarom ze zo lekker zijn. Ook hebben de promotors appelpartjes uitgedeeld, zodat de consument kennis kon maken met de verschillende appels. Tevens liep er naast deze actie een landelijke campagne om de merkbekendheid nog meer te vergroten. Gedurende deze actie kon men op elke Marlene appel een sticker vinden. Op de achterzijde van deze sticker stond een unieke code. De consument kon deze code per SMS versturen of invoeren op de website. Met deze code kon men verschillende prijzen winnen, met als hoofdprijs een cadeaukaart ter waarde van €300,-. Via de website was meteen te zien of er een leuke prijs aan de betreffende code hing.

Om ervoor te zorgen dat de appels de aandacht trokken, is er gebruik gemaakt van meerdere displays. De verschillende soorten appels werden hierin gepresenteerd. Dit had als voordeel dat de appels ook zonder de aanwezigheid van de promotors opvielen.

Gerelateerd nieuws


Lays The Oven demonstratie
Geslaagde winkelvloeracties
Smiths Bugles Instore actie

Reacties


Laat een reactie achter

Uw e-mail adres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *

Plaats reactie