• Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Youtube

MCD Supermarkten, Proef het verschil


Bij een aantal overgenomen vestigingen wilden MCD Supermarkten de kwaliteit van de producten van de diverse versafdelingen onder de aandacht brengen. Onder de Slogan “proef het verschil , proef MCD”  verzorgden promotiebureau VanderKleijn een training voor de medewerkers van de MCD-vestigingen en productdemonstraties.

Meer dan Instore demonstaties

Het programma bestond uit een workshop ‘klantgerichtheidstraining’ aan het MCD winkelpersoneel en wekelijkse productdemonstraties. Juist de training van het winkelpersoneel was belangrijk omdat we meer wilde bereiken dan een korttermijneffect.  Mede door de integrale aanpak, waar bewust is gekozen voor enigszins afwijkende aanvliegroute, is het resultaat succesvol uitgepakt.

kookdemonstraties productcategorie breed

VanderKleijn verzorgde gedurende 6 weken 3 daagse kookdemonstraties voor MCD’s eigen merk. Elke week werd een andere belangrijke productcategorie gepresenteerd en gedemonstreerd. Dit werd gekoppeld aan zware folderactiviteit. De demonstratrices van VanderKleijn kookten categorie breed en lieten zo tijdens de kookdemonstaties de veelzijdigheid zien.

Opdrachtgever meer dan tevreden

Door juiste communicatie en samenwerking met VanderKleijn beleefden zowel de consumenten als winkelpersoneel de actie enthousiast! Lees hier de enthousiaste reactie van onze opdrachtgever.

Gerelateerd nieuws


Smint Gum activaties bij AH
Duyvis Oven Roasted
Quaker Cruesli