• Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Youtube

Klene Suikervrije Drop


In opdracht van Perfetti van Melle verzorgden we een grote productdemonstraties bij Albert Heijn achter elkaar voor Klene Suikervrije drop, maar wel anders…

Klene suikervrije drop en snoep

De doelstelling van deze instore activatie was een groot bereik van nieuwe consumenten en het wegnemen van eventuele bedenkingen van de shopper ten opzichte van suikervrij. De huidige suikervrije snoep en drop zijn namelijk nagenoeg niet meer van “gewone” snoep te onderscheiden qua  smaak, maar heeft wel heel veel positieve voordelen!

Geen standaard instore demonstratie 

Samen met Klene marketing is gekozen voor een meer “snelle trendy aanpak”, gericht op Albert Heijn winkels die de actie graag wilden hebben om het resultaat te optimaliseren.  Voor de actie heeft VanderKleijn jonge brandpromotors, passend bij het merk, ingezet. Vanderkleijn heeft speciaal voor Klene display’s ontworpen en geproduceerd zodat we een second placement verzekerd waren.

Resultaat door de juiste instore aanpak

Door te laten proeven op de juiste plaats instore, gecombineerd met een goede aanbieding en goede informatie over klene suikervrije drop en snoep, hebben we zowel de doelstelling voor bereik als de belangrijke verkooptarget ruimschoots gehaald.

Wilt u meer weten over onze aanpak? Bel ons meteen of lees eerst nog meer succesvolle cases zoals deze van Smint Gum.

Gerelateerd nieuws


Smint Gum activaties bij AH
Veldonderzoek naar consument
Tropicana sampling