• Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Youtube

Tropicana sampling


Tropicana heeft als doel de lekkerste gekoelde sappen te maken van de beste kwaliteit. Om consumenten hiervan te overtuigen, heeft VanderKleijn voor diverse organisaties, waaronder AH en diverse Superunie leden, tastings uitgevoerd voor Tropicana.

Goed geïnstrueerde brandpromotors

De sappen van Tropicana zijn van puur fruit en aan de bovenkant van de markt gepositioneerd. De consument wil precies weten wat hij krijgt en wat Tropicana onderscheid. Daarom is het erg van belang om met goed geïnstrueerde brandpromoters te werken die goed passen bij het merk, waardoor de hogere prijsperceptie, hoge prijs/kwaliteit gemakkelijker uitgelegd kan worden aan de consument.

Demonstraties met een overtuigend resultaat

Het resultaat van de Instore demonstraties is een bereik van gemiddeld 300 geïnteresseerde proevers per dag en een ruim voldoende conversie en sales uplift.

 

Gerelateerd nieuws


Vegetarische Slager bij Aldi supermarkten
Klene Suikervrije Drop
MCD Supermarkten, Proef het verschil