• Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Youtube

Celestial Seasonings Tea Shopperactivatie


Shopperactivatie Celestial Seasonings Tea | Begin dit jaar verzorgden we bij de supermarkten van Albert Heijn een mooie Shopperactivatie / Tasting campagne voor Celestial Seasonings Tea. Door een onderscheidende aanpak hebben we geprobeerd Celestial Seasoning Tea voor langer termijn tussen de oren van de consument te krijgen. Dat is gelukt!

Niet alleen proeven maar ook echt verkopen

De target was bewust erg hoog gesteld en er was alles aan gedaan om zo veel mogelijk theegebruikers daadwerkelijk kennis te laten maken met de zeer smakelijke natuurlijke kruidenthee. Zo maakten we in deze campagne gebruik van een opvallende display en bekerhoudertjes in de winkelwagens. Natuurlijk kon de shopper diverse soorten thee proeven en werd je bovendien beloond door meerdere pakjes thee te kopen. Bij 1 pakje kreeg je een leuke korting, bij twee pakjes een mooie theemok en bij drie pakjes een theebewaarblik.

Overtuigende resultaten

Het resultaat was overweldigend. Promotiebureau VanderKleijn realiseerde een gigantische Sales uplift! Deze was bijna verdriedubbeld ten opzichte van een eerdere succesvolle tasting in het jaar ervoor.

Bekijk hier het filmpje van de instore activatie.

Gerelateerd nieuws


Smiths Nibb-it
Marlene Appels Productdemonstratie
Consument gevoelig voor verleidingtrucs