• Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Youtube
Slide background

Kookdemonstraties een ijzersterke tool!


Als iets de aandacht trekt van een consument is het wel een kookdemonstratie. De geur triggert iedere boodschapper. Een ijzersterke tool. Onze koks of ‘demonstrators’ zijn zeer betrokken en zijn specialist in het snel bereiden van perfecte gerechten. Bovendien zijn zij zeer ervaren in het communiceren van de juiste boodschap. Zij worden uitgebreid gebriefd op de commerciële doelstellingen van de demonstraties en zijn er van doordrongen dat een kookdemonstratie alles omvattend is.

kook-demonstraties

Prikkel alle zintuigen
Kookdemonstraties prikkelen. Je kan ‘zien’ welk product er wordt bereid en hoe dit moet. De geur vult de winkel, je ‘ruikt’ hoe lekker het is. Het water loopt je in de mond dus het is tijd om te ‘proeven’. Enthousiast als je bent, pak je het product, ‘voelt’ de verpakking en besluit om te kopen.

Beinvloed de shopperjourney
Het beleven van het product begint niet pas bij het demomeubel. Volgens VanderKleijn begint het bij het betreden van de winkel en vaak nog eerder! Wij nemen de consument telkens weer mee op ‘shopper journey’. Bij binnenkomst ziet men de eerste communicatie, vervolgens volgt de demonstratie, daarnaast treft men een ‘Second Placement’ met het product. Twijfelt men nog, volgt krachtige communicatie op en rondom het schap. De aankoop wordt bevestigd op de kassa band met een overtuigend ‘beurt balkje’.

VanderKleijn neemt werk uit handen
Een goede kookdemonstratie vereist veel en de juiste voorbereiding. Wij nemen de gehele campagne voor je uit handen. Dit betekent dat we zowel het contact met de winkels voor onze rekening nemen als dat we de materialen en voorraad voor je beheren. We reinigen en onderhouden de materialen die worden gebruikt en zorgen voor het transport. Wekelijks koppelen we de resultaten in een cijfermatig rapport aan je terug zodat je snel kunt bijsturen. Onze Quality managers zorgen wekelijks voor fotoreportages en controles.