• Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Youtube
Slide background

Wagner speelt voor Sinterklaas


Apr 21, 2013
Het is altijd fun om voor Wagner te mogen werken, consumenten zijn enthousiast over de zeer goede smaak, de knapperigheid en de verse ingrediënten. Dit blijkt ook uit de zeer goede conversie die we telkens voor iedere campagne bereiken. Ook dit keer was het weer fun want Wagner speelde voor [...]
Lees verder

Tropicana sampling


Apr 19, 2013
Tropicana heeft als doel de lekkerste gekoelde sappen te maken van de beste kwaliteit. Om consumenten hiervan te overtuigen, heeft VanderKleijn voor diverse organisaties, waaronder AH en diverse Superunie leden, tastings uitgevoerd voor Tropicana. Goed geïnstrueerde brandpromotors De sappen van Tropicana zijn van puur fruit en aan de bovenkant van de markt [...]
Lees verder

Lays The Oven demonstratie


Apr 16, 2013
VanderKleijn verzorgde een grote campagne voor Lays the Oven bij 300 Albert Heijn vestigingen en diverse Superunie-leden. Om de juiste doelgroep te selecteren, werden een aantal extra doelgroep kenmerken meegegeven aan onze demonstrateurs en demonstratrices. Ook was er een aparte selectie gemaakt door Albert Heijn HQ waardoor er andere winkels [...]
Lees verder

Dr Oetker Near store activatie


Apr 16, 2013
Op verzoek van Dr Oetker deden we mee aan een pitch om meer studenten te bereiken voor Big Americans. Het betrof een Near store activatie gekoppeld aan een nationale actie op Facebook en de website van Dr Oetker. Na het winnen van de pitch, hebben wij deze actie conform ons [...]
Lees verder

Geurmarketing Dixons: 15% meer sales!


Apr 16, 2013
Het prikkelen van zintuigen zorgt vaak voor een stevige omzetgroei. Geur speelt daarin een erg belangrijke rol! Zo heeft consumentenelektronica-formule Dixons ontdekt dat de geuren die in de winkel verspreid werden en de klantbeleving positief moesten beïnvloedendeze zintuigprikkeling, zorgen voor 15% meer kassatransacties. Dixons ging vorig jaar een experimenteertraject in [...]
Lees verder