• Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Youtube
Slide background

Smashing tips voor een instore-kerstsucces


Nov 25, 2013
Shopper Marketing Update vroeg VanderKleijn tips voor smashing instore-succes want als Sinterklaas eenmaal vaste voet op Nederlandse bodem heeft gezet, dan is Kerstmis nooit ver weg. Voor je het weet staat de kerstboom weer in huis. Dat betekent gezelligheid, lekker eten, maar ook winkelstress. Net zoals vorig jaar ook ditmaal [...]
Lees verder

Veldonderzoek naar consument


Jun 19, 2013
Wie VanderKleijn promoties zegt, zegt Shoppermarketing! En shoppermarketing vereist inzicht in consumentengedrag en consumentenbehoeftes. Onderzoek bij AH-to-Go In opdracht van een bekende Nederlandse bakkerij verrichtten we daarom recent veldonderzoek bij de shoppers gericht op AH to Go op diverse locaties in het land. Hierbij gingen wij opzoek naar de behoeften [...]
Lees verder

Duyvis Oven Roasted


Jun 19, 2013
Instore Demonstratie Duyvis | In week 16 van 2013 hebben wij bij VanderKleijn wederom een grote actie verzorgd bij Albert Heijn voor het Duyvis Oven Roasted assortiment van PepsiCo. Demo’s scoorden ver boven target De focus lag bij deze actie op het proberen is overtuigen principe. De bezoekers kregen de [...]
Lees verder

Geslaagde winkelvloeracties


Jun 16, 2013
Shoppermarketingupdate vroeg VanderKleijn zijn mening te geven over de oorzaak van het mislukken van veel winkelvloeracties. Wij vinden mislukken te negatief maar er valt nog wel veel te winnen! Zo wordt de retail iets te veel belicht als veroorzaker… Interview met Rob van der Kleijn “In grote lijnen kan ik mij [...]
Lees verder

Consument gevoelig voor verleidingtrucs


Mei 9, 2013
In de Telegraaf stond een leuk artikel over de zes principes van Robert Cialdini. Deze waren bij ons natuurlijk bekend maar toen we ze in dit artikel lazen, beseften we ons ineens weer dat er heel veel raakvlakken zijn met de werkwijze van VanderKleijn! Elke consument is gevoelig voor de 6 [...]
Lees verder