• Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Youtube

Veldonderzoek naar consument


Wie VanderKleijn promoties zegt, zegt Shoppermarketing! En shoppermarketing vereist inzicht in consumentengedrag en consumentenbehoeftes.

Onderzoek bij AH-to-Go

In opdracht van een bekende Nederlandse bakkerij verrichtten we daarom recent veldonderzoek bij de shoppers gericht op AH to Go op diverse locaties in het land. Hierbij gingen wij opzoek naar de behoeften en het gedrag van de klanten bij deze AH-to-Go winkels.

Bereid veldonderzoek goed voor

VanderKleijn deed de voorbereidingen en de uitvoering van dit onderzoek. De actie is onder grote tijdsdruk tot stand gekomen, enerzijds vanwege zorgvuldige voorbereiding en anderzijds moest de actie ad hoc heel snel van start. De uitkomsten waren verrassend en zeer bruikbaar voor onze klant, naar eigen zeggen. Wij kijken uit naar de volgende stap, de resultaten toepassen!

Dit soort ad-hoc uitdagingen zijn altijd zeer welkom…. wie daagt ons nu uit?

Gerelateerd nieuws


Smint Extreme Frost
Duyvis Oven Roasted
Productdemo’s