• Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Youtube

Dr Oetker Near store activatie


Op verzoek van Dr Oetker deden we mee aan een pitch om meer studenten te bereiken voor Big Americans. Het betrof een Near store activatie gekoppeld aan een nationale actie op Facebook en de website van Dr Oetker.
Na het winnen van de pitch, hebben wij deze actie conform ons concept gerealiseerd.

Doelstelling Near Store activatie

De primaire doelstelling was de student naar de winkel te krijgen voor het kopen van een Dr Oetker Big American Pizza om de studenten vervolgens mee te laten doen aan de actie: “win een roadtrip van 20.000 euro door America”.

Combinatie Above the Line en Near Store

De actie liep ook groots Above the Line met TV-commercials, radio commercials, online en print. Om de herkenbaarheid te vergroten, hebben we letterlijk het nostalgische VW busje uit de reclame naar de winkelvloer gebracht. Tussen het campusterrein en de supermarkt stond bewegwijzering richting de winkels van Albert Heijn, Jumbo en C1000.

Proeven, kopen, social media en winnen!

Bij de winkel werden de studenten opgevangen door onze charmante cheerleadersteams met een knapperige warme pizza slice. De studenten konden plaats nemen in het busje en op de foto voor Facebook. Zo maakte men kans op de roadtrip.

De supermarkten waren zeer enthousiast over dit bijzondere initiatief, gericht op een vooraf bepaalde specifieke doelgroep!

Gerelateerd nieuws


Productdemo’s
Duyvis Heat&Eat
Tropicana sampling